fredag 3 april 2009

vårtecken



Idag när jag skulle föra ut lite skräp märkte jag den där orangefärgade katten igen. Snabbt in efter kameran, smyga framåt, jag hann ta några foton innan jag skrämde iväg den! Men jag är ganska nöjd med bilderna så det gör inte så mycket fast dom är få. Bilden är redigerad genom att jag gjorde den lite varmare från grå till lite mer brun.

När jag gick på gården märkte jag att det i grannens träd i deras trädgård fanns mycket fåglar. Jag stod nästan på deras tomt när jag tog denna som är med här! Jag tror att man måste klicka på bilden och få den som orginalstorlek för att riktigt se fågeln ordentligt.

På onsdagen såg jag dessutom vårens första fjäril (för min del alltså) när jag gick hem från skolan!

1 kommentar:

Anonym sa...

gud så söt kisse<3

Zofija