torsdag 7 maj 2009

planer


Tänk, varje dag planerar man olika saker. Idag planerade jag bl.a. vilka kurser jag skall läsa nästa år, vilket i och för sig var riktigt roligt att göra.

Sådär ser min nya blus ut som ja fick i 18års present på söndagen! Den har snyggt mönster och fina färger och jag tycker om den så!

Ikväll när jag hade läst läxor i några timmar och sen beslöt mig för att ta lite paus från det märkte jag att det luktade popcorn uppe i hallen. Jag blev lite fundersam eftersom INGEN brukar äta popcorn i vår familj (förutom Sis) och jag gick ut från mitt rum och fråga "Va' e' de' som luktar bränt??" å då berätta mamma att hon hade bränt kakbottnet....

Nu vill jag att det skall förbli sommar och varmt så att man kan gå till stranden/ha picnic/ha öppna skor utan strumpor/vara utan rock och allt annat trevligt det finns att göra/använda på sommaren!

Imorgon skall jag läsa, baka, läsa läsa läsa och försöka vara ute, kanske fotografera, städa, paketera presenter och vara snäll :) (vet inte varifrån jag fick detdär sista, JAG ÄR JU ALLTID SNÄLL! ;-] )

Inga kommentarer: