torsdag 10 december 2009

hupsistakeikkaa.




Ursäkta så hemst mycket för att uppdateringen har varit lite seg på senaste tiden. Det har varit ganska mycket. Nu har fotoutställningen äntligen kommit igång och den är faktist väldigt lyckad enligt min egen åsikt! Också den nya perioden har fått en bra start och jag tycker om ämnena jag läser nu, jag har bra lärare dessutom.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Här ovanför har jag hittat några fina armband på www.cocoo.se. Vissa av dem är inte rikgit min stil som nitarna, men jag tycker att det inte känns lika "nitigt" då remmen är brun och nitarna guldfärgade. Armbandet i silver ser lite mer sofistikerat ut men resten gillar jag skarpt! Jag har fått inspiration! Nu skulle jag kunna göra liknande själv! Jag gillar faktist armband som är färgranna och som inte har så mycket "blingbling", men flera smala remmar i ett är snyggt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
På tal om accessoarer, jag har som plan att ockupera några udda knappar, från mammas knapplådor, som jag skall sy på axlarna på en gammal huppari (huvtröja..?). Den är fin men ganska basic nu. När jag häromdagen kom på att jag har haft den i 4 år, upptäckte jag att det är dags för en förändring. Blir slutresultatet bra kan jag knåpa upp en bild av den på bloggen! :)

1 kommentar:

astrid sa...

haha, vad vi har olika smak, mitt favorit är det sofistikerade ;) men de flesta är faktiskt riktigt söta!