onsdag 30 december 2009

nagelvård













Här får ni en vink om vad jag gjort idag. Jag fixade en liten nagelvård åt mig själv. Jag är ganska dålig på sånt där med naglar och nagelvård. Jag har nästan hela mitt liv haft "vågor" eller "guppor" i naglarna men aldrig fått ett svar om vad det kan vara. Nu vet jag att det beror på att naglarna inte fått fukt (?) och nu har jag köpt en nagelfil som sköter om naglarna och tillför fukt till dem.
På första bilden syns vad jag använt. Ett 3-in-1 under och över lack från Rimmel, ett ljust lack "91 RENO" från Mavala, samt "kristaller" som är klistermärken för naglarna (dessa av märket Fing'rs). Alltihop plus nagelfilen från Trind blev att kosta ca 18 € (ca 180 kr). Allt är köpt från en och samma butik.
Själv tycker jag att det blev ganska snyggt. Enkelt men ändå lite glam såhär passligt till nyårsafton :-)





















































1 kommentar:

Lindbäck´s sa...

vilken kamera andvänder du ? :)