måndag 12 april 2010

pyzzling




Här är två bilder på ett födelsedagskort! Jag tycker själv att jag är väldigt kreativ och det var en god vän till mig som berättade att alla som är födda i OXENs stjärntecken är kreativa, så där har vi en förklaring! Färgprickarna är utstänkt vattenfärg och giraff-mönstret gjort genom att använda kakpapper som schablon.Rosetten är av ett brunt 'random' snöre och det har jag dekorerat med brunt glitterlim. Inne i kortet finns ett foto på personen som skall få det! ;-D Ni får gärna stjäla mina idéer om ni vill.
Sedan har vi en bild på vad jag köpt idag, åt mig själv *ego*.
Ett grönt (fattar ni, GRÖNT!!) nagellack från säästö pörssi för 3,90 € liite väl mycket för ett litet lack, men det är ju så jäv*a häftigt bara :-)


3 kommentarer:

Sandra sa...

Vilket fint kort :D

Sofia sa...

snyggt... ehh angående städningen... tja.. du annar väl mitt svar:P och du är också jättegullig<3

MimaH sa...

Tack hörni! :)