onsdag 16 april 2008

Filosofernas efterträdare.

Jag kan nästan utse mig själv till Filosofernas efterträdare ;D
Idag när jag gick hem från skolan funderade jag så mycket att jag int ens märkt när jag kom hem på backan att jag var hemma. Sku kanske tillome ha gått in i grannens dörr istället för vår. Så långt inne i tankarna var jag.
Dedär som händ i tjernobyl (1986 va de kanske?).... Först trodd ja att de va i Finland, dit åppe i österbotten nånstans, men ja tyckt nog att namne verka lite konstit, men dom e ju lite konstiga dit med (skämt åsido).
Sen har jag trott väääldigt länge att det faktist är i Estland! (någon måst ha sagt så åt mej!!) Men först IDAG (jösses) fick jag reda på att Tjernobyl e i Ukraina. De e lite snopet, jag har ju säkert pratat med nån nångång om det, åså ha ja prata om estland där sen :S
När jag gick förbi kiosken trodd jag att ja första gången i mitt liv helt live hadd sitt siamesiska tvillingar, men efter en stunds stirrande så håksa ja att de va två gamla gubbar som hadd likadana rockar å att ja hadd liksom sitt de från sidan, å då så de ut som om de va en kropp med två huvuden..!!
Jag va å gjord de misstaget åxå idag att jag slängt TRIP burken i fel roskis, den va meningen för HUNDSKITSPÅSAR.. men tror ni kanske att ja grävd opp burken efter de? Neeeehejj!!
Tack för mig.
=D

Inga kommentarer: