tisdag 22 april 2008

Vår, vårigare, vårigast!



Aaaaah. Här är kanske, högst antagligen, mina vårigaste bilder hittills.. Här finns krokusar på två av bilderna, vitsippor och en "LönnNäsa"! Jag kan bli väldigt rastlös om jag inte kan gå ut och fotografera, och Inne-bilder tilltalar mig inte lila mycket som utebilder. Det finns en viss charm med att ligga inne i/under en taggig rosenbuske för att få en bild på en krokus eller en påsklilja m.m.

Jag vet vad jag skall spara mina pengar till i sommar då jag sommarjobbar. En ny kamera, en ordentligare (dock inget fel på den som jag har nu, men den äter batterier som bara vad! Så ja, på sätt å vis lite fel då...). Kanske en Nikon eller Canon. Jag kan tänka mej att de kostar ganska mycket. Men det är bara att börja spara pengar. Jag har ju ny spargris så! =)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Fina bilder :D

MimaH sa...

Taaack Sandra! <3