fredag 11 juli 2008

Kusin Vitamiin


Från onsdan till idag va min yngsta kusin ti oss. De ha vari kiva liten semester me henne. Vi ha gjort en massa roliga saker. Hon fick mig att fara å simma i kalla havet! =D Å så ha vi spela, ööh, beach boll, vet int om de heter så. De va små tunga majlor me en gul lite gummiboll?! Fast vi spela me äppelkarter iställe... Lejdon eller?! xD
Nåja, vi va på teater på onsdan, Yei. Före vi sku fara hitta cissi min rosa peruk som jag hade på 2007 på vår avslutningsDISNEYfest då jag var Madame Mim:D Nåja, hon som bara ska ha rosa kläder måsta ha den på o vi tog säger 50 foton^^ så jag har värsta posena på henne på min kamera å så to vi en tillsammans på henne å mig där vi har våra nya solbrillor! Jag i orange och cissi i PINK! *värsta färgklickarna* =)

Inga kommentarer: