tisdag 15 juli 2008

Nu har jag blivit GLÖMSK(are)


Ush, jag fick en obehaglig känsla just då jag skulle söka bild på google. Skulle söka bild på en av mina favoritsångerskor och då jag skulle skriva in hennes namn i fältet så hade jag glömt det, jag kom int på det. Min bigsister brukar skämta om att hon har Alzheimers när hon VET vad man använder saker till men hon kommer inte på namnet på dem..Som jag mindes exakt hur CD-fodralet så ut och hur hon sir ut, men nej... Så jag kände mig lite 'Alzig' idag. Men efter att jag bankat mig i huvudet några gånger (nejdå, jag satt bara och blängde nånstans) så kom jag på det. LILY ALLEN var namnet... Så här är en bild på henne (nej, jag har inte fotat den!).

Hon är från England och Hon är en väldigt begåvad sångerska,Lily blev minsann inte känd genom någon futtig Idols tävling utan hon klättrade själv fram i strålkastarljuset genom att lägga sina låtar på myspace. Tack people in england för att ni hjälpte fram henne, hon e så tuff!

Inga kommentarer: