måndag 12 januari 2009

Tävling!



Frågan är altså, vad föreställer bilden? Jag har inte redigerat den, bara förminskat den! Om du vill gissa kan du skicka ett mail till mig (mail-adress synns här till höger-->) och skriv ditt svar, ditt namn och gärna din egen bloggadress om du har någon! :) Alla kan delta!

Priset som möjligtvis kan bli just ditt, avslöjar jag i ett mail till dig efter att jag fått ditt svar!
Ifall Du är för nyfiken redan nu, så här är tre ord som har med priset att göra; Doft, glashölje, fotomodell.

Det är första gången som jag ordnar en tävling på bloggen men jag ville pröva på att arrangera en jag också eftersom jag har sett andra som har haft tävlingar och av dem har jag inspirerats!

Du har tid ända till nästa måndag på dig att svara, den som svarar först rätt till min mail har vunnit! Det avslöjas ändå först nästa måndag 19.1.

Hoppas på många svar:)
//MimaH

Inga kommentarer: