söndag 25 januari 2009

snölykta börjar på R?



Jag är trött, har fått det bekräftat av andra redan. Jag hade dessutom väldigt svårt just att komma på om T kommer före eller efter S i alfabetet?! Jag höll nämligen inte på att hitta tävlingsbilden för denna vecka! Det höll på att bli katastrof, inte sant? :)

Jag vill dela med mig av lite tips idag; bra sätt att bli av med sin agressivitet är bl.a. att gå ut och kasta snöbollar på allt (och alla?) som man ser. Det brukar sluta med att man blivit av med den där ilskan och agressiviteten som sagt. Ibland slutar det med sjuk arm också...
Före jag blev ilsken så hade jag tidigare ikväll varit ute och gjort 3 stycken snölykter. Bra att göra ifall man inte hittar på annat att göra ute fast man känner att man bara mååååste ut :)

Tävlingen; Vad föreställer bilden? Jag vill ha ett lite beskrivande svar int som t.ex. "bil" utan isåfall vill jag ha svaret på hurdan bil och t.ex. var den finns.
Inte världens bästa exempel men hoppas nån förstod pointen;P

Altså svaret skickar du till min e-mail med ditt namn/adress och nån liten hälsning om du vill. Min e-mail synns längre ner på sidan till höger!
Tävlingen tar slut nästa vecka måndag 2.2.

1 kommentar:

Sandra sa...

Svar: Nää, int någå mer än att det kommer från Alexandra. :) Så man borde väl läsa om det namnet. :)