måndag 2 februari 2009

Långledighet - Ungefär!


Det har varit lite längre ledighet än vanligt för min del- idag och halva imorgon är jag ännu ledig! Skööööönt!
Foto tog jag faktist då jag och min kompis (som kom över helgen till Kimito och hälsa på) var ut och gå med Otto. Jag studsade lite i dikena och fota medan Otto och kompisen snällt stod och tittade på!

På lördagen såg vi på finska eurovisionsfinalen! Jag röstade totalt fem gånger och "min" vann ju faktist också! Jag har för en gångs skull engagerat mig i ett val! Det sägs (i alla fall i politiska val) att om man int röstar så ska man inga klaga heller! Nu ha ja rösta och jag är nöjd! Nu ska lärarn som kalla mig till "samhällelig idiot" få stöta tån, jag har ju för sjutton gjort nånting för att få min åsikt "hörd"!!

Hejar på Waldo's people i ESC i Moskva, maj 2009!

Inga kommentarer: