söndag 22 mars 2009

ush så fult....

Jag blev riktigt förvånad då jag just riktigt för en stund sen googla in på Kommun Kimitoöns hemsida. Något tråkigare har jag aldrig förut sett!
Hemsidan är hemsk tycker jag. Logon är blå och gul men sen är det mesta av hemsidan sådär skitit-snöslask-färgat.
Lite gladare färger skulle ju vara roligt i alla fall! Den är inte riktigt lika trasslig som den förra hemsidan men det räcker inte som plus. Det ser inte alls tilltalande ut :S Det är kiva att dom har använt sig av ett foto på hemsidan, men det skulle ju också ha kunnat föreställt något annat än några vasstrån och vatten med en grågrön skog bakom... Eller ens skulle de ha kunnat ha en solnedgång vid havet...
Försår inte folk att ibland är det bara så att första intrycket säger så såå mycket! Och nu sade första intrycket av hemsidan mig att................(och punkter i alla oändlighet...)

(ingen bild i detta inlägg....)

Inga kommentarer: