torsdag 4 december 2008

Ibland blir det annorlunda än man tänkt sig.


Idag har jag fotat nästan 100 bilder med Olympusen. Väldigt många blev bra och jag skulle vilja lägga in dem alla här nu på en gång. Men ändå tror jag att ja ska spara på dom lite och lägga en eller högs två åt gången annars blir inlägget så 'stort'.
Bilden här till höger föreställer i alla fall en mandarin! Jag kom plötsligt på att jag ville vatten experimentera, så jag grävde fram en mandarin och lekte lite me den i vattnet och som sagt, mång häftiga resultat. Denhär ser extra häftig ut eftersom den ser ut som sånt där vikt papper, krepp-papper eller va det heter?!

Idag var jag till frissan. Jag hade klart för mig hur jag ville ha det! Toppa längderna, och bara toppa lite av pannluggen för jag skall spara den lång (och resten av håret också)men sidu nej, där i frissastolen ändrade jag mig plötsligt och gick därifrån med sneddad pannlugg, men jag lider ingen större nöd eftersom det passar mig riktigt bra! :)
Det var då inte det enda som varit annorlunda än jag tänkt. Jag köpte två fiskar också! Jag tycker att mina ena miljonfisk såg så ensam ut i skålen så jag köpte två grannröda Platy (tricolour) fiskar till sällskap åt honom (miljonfisken heter Kurt "Kurre") och Platyna heter Hulda & Helga!

1 kommentar:

Sandra sa...

Jättefin bild! Och hoppas Kurre blev glad över sällskapet. ;)