fredag 19 december 2008

Om ni int va där missa ni nog någo!

Nu ikväll hade vi julfest i skolan. Och teatern hade sin premiär. Vi var duktiga (försökte vårt bästa) och publiken skrattade med på alla ställen (de mest förvånande sakerna skrattade de åt imellanåt också! :D
Allt gick så bra att vi kommer att få ha en föreställning ännu i slute på januari då vi har öppet hus (en lördag) i skolan. Alla som altså missa teatern nu har chans att komma och se den då!

Jag har ingen bild från teatern ännu men troligtvis kommer jag att få några och då kan ja lägga in dom och trolitvis kommer jag inte att skriva så mycket på bloggen under jullovet. Jag skall försöka vara borta från datorn så mycket som möjlit!

Jag är glad över vår fina och roliga teater och att vi gjorde hela alltsammans alla tillsammans.

Inga kommentarer: