söndag 7 december 2008

trrykkfääl!



Jag blev verkligen förvånad idag morse då jag låg i sängen och läste en gammal hänt extra tidning som jag hade grävt fram från en gammal tidningshög i mitt skåp. Det stod ju för fasingen att numret var från 4 december 2008! Hur är detta möjlit?? Jag har aldrig i hela mitt liv köpt en hänt extra utan bara "ärvt" dem av en bekant. Och nu har jag "nyaste" numret i mitt skåp?!
Jag förstod nog senare att det måste ha blivit tryckfel antingen i "dec" eller årtalet eftersom 'nyheterna' var GAMLA!


Så har vi ju ingen mindre än självaste Carola här! Igår på vårt lands självständighets dag var Carola i Ekenäs Bollhall och bjöd på en julkonsert. Det var bättre än jag hade väntat mig. Jag har haft vissa fördomar mot henne, men dem blåstes bort av ljudvågorna tydligen! Jag har inte tyckt om henne för hon har verkat vilja vara så perfekt och hennes tillgjorda röst och allting, men igår bevisades de en hel del gånger att Carola också är dum ibland( inte elak, utan dum som 'korkad'), så hon är inte "mer" än oss andra vanliga människor heller!

Inga kommentarer: